راهنمای استفاده از هشتگ در اینستاگرام2019

سر تیترها

راهنمای استفاده از هشتگ در اینستاگرام2019

آیا می دانستید که یک پست اینستاگرام با حداقل یک هشتگ به طور متوسط 12.6٪ درگیری بیشترینسبت به پست بدون هشتگ دارد؟

هشتگ ها قدرتمند هستند. آنها می توانند پست های شما را به یک مخاطب هدف برسانند، جذابیت های خود را در جاه طلبی های خود جذب کنند، جذابیت بیشتری را ایجاد کنند، و یک نام تجاری با نام تجاری مثبت و قابل تشخیص ایجاد کنند.


هشتگ ها می تواند کسب و کار شما را به ارتفاعات جدید افزایش دهد، اما اگر به خاطر داشته باشید که اغلب یا بدون استراتژی روشن است، آنها بی معنی و ناکارآمد هستند، مثلا: #happy #superhappy #ecstatic #jumpingforjoy #whatsanothersynonym.


چرا هشتگ مهم است؟


هشتگ اساسا فرآیند مرتب سازی اینستاگرام است. با قرار دادن حدود 95 میلیون عکس در
اینستاگرام هر روز، برای
اینستاگرام دشوار است برای ارائه مطالب مناسب به افراد صحیح مشکل باشد. 
هشتگ ها به پست شما کمک می کند تا توسط بینندگان بیشتری که علاقه مند به دیدن آن هستند کشف شوند.

Krystal Gillespie، مدیر انجمن اجتماعی رسانه HubSpot، به اهمیت هشتاگ ها اینگونه توضیح می دهد: “هشتگ ها مانند یک قیف هستند. برای مثال، #marketing به طور باورنکردنی وسیع است و همه نوع پست ها را جذب می کند.

ما متوجه شدیم #digitalmarketing یا #marketingmotivation به ما می دهد مخاطبانی که برای این هشتگها جستجو می کنند نیز سعی دارند جستجوی خود را نسبت به آنچه که ما در رابطه با بازاریابی ارائه می دهیم، محدود کنیم، بنابراین ما در واقع به بیشتر افراد مناسب می رسیم. ”

اساسا، هشتگ ها یک راه بهتر برای طبقه بندی پست های شما هستند. آنها به شما در رسیدن به یک مخاطب هدف کمک می کنند و مهمتر از همه، آنها به مخاطبان هدف شما کمک می کنند. این کاربران احتمال بیشتری دارند که با پست شما ارتباط برقرار کنند زیرا پست شما دقیقا همان چیزی است که آنها می خواستند.

بهترین هشتگ های استفاده شده در سال 2018

#عشق
 #instagood
 #m
 #جذاب
 #عکس روز
 #instamood
 #ifononesia
 #غذا
 #motivation

افزودن یکی از محبوبترین هاستاگرا ها به پست شما ضرورتا به معنی عدم تعامل بیشتر نیست. از آنجا که
هشتگ ها در بالا بسیار محبوب هستند، آنها توسط میلیون ها نفر استفاده می شود، بنابراین پست شما به احتمال زیاد در رقابت پوشیده خواهد شد. تکه تکه کردن موضوع هشتگ مهم است، اما ما به آن بعدی خواهیم رسید.


1. #love


کاربران
اینستاگرام گالری عکس های خود را در احساسات خوب ایجاد می کنند. به همین دلیل، Hashttag #love همواره در کنار عکس دوستان، خانواده، تعطیلات، و مناظر زیبا حضور دارد.


2. # instagood


حوادث این هشتگ توسط حساب Instagood Instagram الهام گرفته شده است، که جامعه
اینستاگرام را برای عکس های عالی و فیلم هایی که تنها برای به اشتراک گذاشتن # ها نیستند، از بین می برد


3. # من

این هماهنگی خودمختار است که به جامعه
اینستاگرام نشان می دهد که عکس آن captioning یک تصویر از شما است.


4. #cute


#Cute محتوای شما را در یک استخر از عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام قرار می دهد که از سراسر Instaverse فراگیر است. اگر شما فکر می کنید توله سگ شما کوچکترین توله سگ است که تا به حال زندگی کرده است، آن را شایسته یک عکس با این Hashtag محترم.



5. #photooftheday


مدیریت یک حساب تجاری؟ این هشتگ یک راه مطمئن برای جذب پیروان بیشتر و تکرار بازدیدکنندگان است. اگر شما قصد دارید محتوای روزانه را در سراسر یک موضوع معمولی بنویسید، حشرات #photooftheday را برای افزایش قرار گرفتن در معرض خود اضافه کنید.


6. #instamood


#Instamood همه چیز در مورد ارتعاش و یا احساسات عکس و یا ویدئو است. منظره زیبا، یک روز در ساحل و یا یک شب با افراد خوب همه زیر حشره کش #instamood در سال 2018 برجسته هستند. مناظر نقطه شروع محبوب هستند هنگامی که از آنچه که در Instagram ارسال می شود، به نظر Jumper Media ، و مناسب به این هشتگ کاملا.


7. #iphonesia

#Iphonesia به جامعه پرجمعیت Instagrammers در اندونزی اختصاص داده شده است.



8.غذا #


عکس های غذا عبارتند از نان و کره (بدون زاویه در نظر گرفته شده) یک حساب کاربری اینستاگرام مردم است – و 2018 بدون استثنا بود. از برچسب #food برای نشان دادن عکس بعدی اینستاگرام خوشمزه خود استفاده کنید.


9. #motivation


در توییتر، #MondayMotivation به نقل قول ها و پیام های الهام بخش کمک می کند تا مردم هفته را در پای راست راه اندازی کنند. در Instagram، #hosting motivation به عنوان یک عکس از یک کاربر پس از یک جلسه ورزشی بزرگ، به یک صفحه رایانه درست قبل از اینکه بتواند کار کند، به عنوان یک عکس ثبت شده است.


چگونه از هشتگ در Instagram برای کسب و کار استفاده کنید


1. هشتگ های خود را سازماندهی کنید.


برای ایجاد یک سیستم هشتگ کارآمد، می توانید از ابزار Excel یا Instagram analytics استفاده کنید. اگر شما یک صفحه اکسل را انتخاب می کنید، باید به صورت دستی پیگیری کنید که کدام هشتگ ها استفاده می کنید، چه میزان و چه کسانی با پست های محبوب شما مرتبط هستند.

 با گذشت زمان، شما روابط بین هشتگ های خاص و پست های محبوبیتان را می بینید و این می تواند به شما در تصمیم گیری در مورد کدام هشتگ ها برای نام تجاری شما کمک کند.


2. شماره جادویی خود را بیابید.


بیشتر مارک های برتر – 91٪ از آنها دقیقا – از هفت یا هشتگهای کمتر در هر پستی استفاده می کنند، بنابراین آسان است فرض کنیم که این شماره جادویی برای همه … درست است؟ کریستال توضیح می دهد که این همیشه به این معنی نیست: او به من گفت که HubSpot با هشتگ ها در 20 سالگی پایین تر بوده است.


نکته این است که نمیتوانید بدانید که چند تا از آنها برای شما بهتر است تا زمانی که آن را تست کنید. برای HubSpot، تیم چند ماه طول کشید تا عددی را که بهترین کار را انجام داد، پیدا کند و در طول دوره آزمایشی ما از هفت تا 30 محدوده بود. برای انعطاف پذیری و محرمانگی، همان انعطاف پذیری را به شما ارائه دهیم


3. حشرات خود را ببندید.


دو دلیل مهم برای مشخص شدن خاصیت های کوچکتری وجود دارد که برای نام تجاری شما بهتر است:

اول، شما می توانید در استخر کوچکتر رقابت کنید. برای مثال، HubSpot به طور معمول از #market هشتگ استفاده نمی کند، زیرا آن بیش از حد وسیع است. اگر شما در جستجوی #marketing هستید، تصاویری از رستوران ها، نقل قول های الهام بخش، تصاویر قبل و بعد از مدل مو و الگوهای رفتاری پیدا خواهید کرد.


به طور تصادفی از #marketing من را به دومین دلیل خاص hashtag ها ایده خوبی است: به عنوان یک کاربر، من احتمال بیشتری برای پیدا کردن آنچه که من نیاز دارم اگر من برای چیزی خاص جستجو، و هنگامی که کسب و کار شما می آید برای درخواست جستجوی خاص من من بیشتر از آنچه که پیدا کردم خوشحال خواهم 


کریستال توضیح می دهد: “نگه داشتن یک هشتگ نزدیک به منافع نام تجاری شما واقعا کمک می کند. ما سعی می کنیم از هشتگ هایی که برای یک موضوع خاص طراحی شده اند استفاده کنیم و سپس آنها را محدود کنیم. مثلا از #SEOTips استفاده می کنیم، اگر پست بازاریابی ما بیشتر بود درباره جستجوگرها. ”


به این ترتیب از این طریق فکر کنید: #dogs محبوب تر است، اما جمعیتی وسیع دارد. اگر من #goldenretrieverpuppies جستجو کنم و پست شما را پیدا کنم، احتمال بیشتری دارم که با آن برخورد کنم، زیرا دقیقا همان چیزی است که من می خواستم.


4. تحقیقاتی که افراد دیگر هشتگ زدند را بررسی کنید.


یک راه آسان برای ایجاد ایده های هشتگ ایجاد فهرستی از پیروان و رقبای شما و تحقیق در مورد عکس های خودشان است. همچنین می تواند به طور خاصی برای تحقیق در مورد تاثیراتی که در صنعت شما وجود دارد، کمک کند. به تعبیر، نفوذ کنندگان افراد با رسانه های اجتماعی بزرگ هستند و بنابراین باید کاری درست انجام دهند.


5. هشتگ های مرتبط را آزمایش کنید.

وقتی اینستاگرام را به نوار جستجو اینستاگرام وارد میکنید، اینستاگرام هشترهای مربوطه را در منوی پیمایش نشان میدهد. اینستاگرام همچنین پس از اینکه روی یک هشتگ کلیک کرد، هشتگهای مربوطه را در صفحه بعد ارائه می دهد. این یک روش ساده برای ایجاد یک لیست طولانی از هشتگها برای امتحان کردن است.


6. حشرات خود را دنبال کنید.

راه دیگری برای استفاده از هشتگها اینستاگرام برای اهداف بازاریابی شما این است که:

از هشتگ خودتان پیروی کنید. Krystal توضیح می دهد: “در اینستاگرام من در واقع از hashtag # hubspot پیروی می کنم تا بتوانم کسی را که در مورد ما صحبت می کند پیدا کنم و با آنها ارتباط برقرار کنم. تا زمانی که حساب کاربری شما خصوصی نیست، مردم می توانند شما را از طریق هشتگ پیدا کنند

به دنبال هشتگ خود یک راه موثر برای تعامل با دیگران در مورد نام تجاری خود و ایجاد روابط بهتر با آنها است.


7. ایجاد یک نامحدود با نام تجاری.

این دقیق ترین مورد در لیست است، اما اگر با موفقیت انجام شود، می تواند زمان زیادی را پرداخت کند. برخی از شرکت های موفق با پیروی از طریق ایجاد حشرات تبلیغاتی خود جذب کرده اند. هشتگ مبارزاتی برای خدمت به خنده دار، هوشمندانه یا حداقل به یاد ماندنی نیاز دارد.هشتگ های کمپین به خصوص برای تبلیغ یک محصول جدید یا رویداد آینده مفید هستند یا حتی به افرادی که الهام بخش هستند.

 برای مثال، Red Bull به دنبال پیروان برای ارسال عکس های Red Bull با یک هشتگ #putacanonit تشویق کرد (ببینید منظور من در مورد هوشمندانه چیست؟).

 LuLuLemon، به جای اینکه یک کمپین تبلیغاتی سنتی را اجرا کند، برای مارک تجاری خود یک پیوند مثبت ایجاد کرد و از پیروان خواست تا عکس های واقعی و فعال خود را با یک هشتگ #sweatlife ارسال کنند .

 اگر از روند فنی جستجوی هشتگ مطمئن نیستید ما را دنبال کنید . ما در اموزش های بعدی خود به معرفی ان میپردازیم.

Share on google
Google+
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter

۱ دیدگاه

root

ژانویه 6, 2019

hhh

پاسخ

ارسال یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری مشخص شده اند *